NETWORK MARKETING CU <unk>DINSTENA ÎN WORLD STATE CORPORATION de era elt industrie (groupe) co, Ltd.
New Era Health Industry Co Ltd distribuie bunurile și serviciile sale prin MLM / Multi-level Marketing / – cea mai progresivă și prosperă metodă de vânzări directe la nivel mondial! New Era Corporation este singura companie de rețea de stat din lume și este finanțată și administrată de Guvernul Republicii China.
Ce este MLM? „MLM” înseamnă Multi-level Marketing (MLM). „Multi” – înseamnă mai mult de unul sau mai multe, „Nivel” – nivel, Marketing” – distribuție, dezvoltare, mișcare de produse sau servicii pe piață. Și astfel „MLM” poate fi tradus ca distribuția de produse sau servicii pe mai multe niveluri. Celălalt nume care a câștigat popularitate este „Network Marketing” (MM).
„MLM Company” este o companie-mamă care își distribuie produsele sau serviciile prin metoda „Network Marketing” (MM). Esența „MLM” este că este un tip de distribuție de bunuri sau servicii de la producător (societatea-mamă MLM) către utilizatorul final, printr-o rețea de contrapărți independente („consultanți”, „oameni de afaceri”, „antreprenori”). Aceste contrapărți și parteneri independenți ai societății-mamă „MLM”, la rândul lor, atrag, de asemenea, printr-o rețea și ca parteneri ai lor, alții pentru a distribui aceste bunuri sau servicii, și anume „MLM” este doar una dintre modalitățile de distribuire a bunurilor sau serviciilor de la producător la consumator.
Istoria MLM ne arată că primul departament de vânzări directe a apărut în Statele Unite în 1868 într-o companie care s-a oferit să vândă Biblia din casă în casă.
În 1886, David McConnell a deschis California Perfume Company, redenumită mai târziu Avon. A fost prima companie care a vândut bunuri folosind metoda „Vânzări directe” – de la o persoană la alta.
În 1910, a fost fondată o asociație oficială a „Vânzărilor Directe”.
În 1934, Karl Rehnborg a fondat California Vitamins. Pentru prima dată, a fost introdus un sistem prin care distribuitorii de bunuri să poată angaja alți distribuitori și să primească un anumit procent din vânzările lor. Acesta este modul în care sistemul de recompensare un singur nivel în MLM sa născut.
În 1959, Rich de Boz și Jay van Endell, părăsind California Vitamins, și-au format propria companie numită Amway. Astfel, pentru prima dată în istoria MLM, a fost introdus sistemul multi-level marketing, adică remunerația a fost plătită nu numai celor invitați în persoană, ci și la nivelurile ulterioare.
În 1979, după patru ani de procese, o instanță americană a decis că metoda de distribuție a marketingului pe mai multe niveluri sau pe mai multe niveluri (MLM) a fost permisă și acceptabilă din punctul de vedere al legii.
Acest lucru oferă o nouă viziune și capacități industriei, care în 1985 a înființat asociația internațională MLM numită MLMIA – „Multi-level Marketing International Association”, cu sediul în Stanford, California, În Statele Unite. La Universitatea Stanford, „MLM” este studiat ca o disciplină separată, cu un departament independent, spre deosebire de țara noastră, unde nici sistemul de învățământ, nici legislativul bulgar până în prezent nu menționează absolut nimic despre acest „know-how”, despre această oportunitate excepțională pentru inițiativa antreprenorială privată ca afacere. Dimpotrivă, se pare că ideea atât a guvernului, cât și a societății este insuflată în mod deliberat, că vedeți, aceasta este o activitate ciudată și frauduloasă, dar în niciun caz o activitate antreprenorială unică și profitabilă sau o afacere onestă! Poate din cauza acestei insensibilități a majorității oamenilor din țara noastră, suntem una dintre cele mai înapoiate țări din punct de vedere economic nu numai în Uniunea Europeană, ci și în lume!
În același timp, „antreprenoriatul MLM” ca sistem de afaceri vertical sau organizație pentru vânzări corporative și leadership similar cu Holdingul este larg răspândit în majoritatea țărilor din întreaga lume, volumul vânzărilor companiilor individuale „MLM” depășind 100 de miliarde de dolari pe an.
Astăzi, există multe modalități de a face bani din punct de vedere legal. Și toată lumea alege cel mai potrivit pentru el, evaluându-i abilitățile și capacitățile. Dar puțini își pot imagina perspectivele care s-au deschis în lume, odată cu apariția „Network Marketing.” De obicei, se rătăcește în triunghi: muncă angajată – întreprindere privată – servicii pentru companii sau cetățeni (lecții private, lucrări de reparații etc.) Cei mai mulți oameni devin lucrători angajați, care se confruntă cu o nemulțumire constantă atât față de natura muncii, cât și față de suma de salarizare. Iar această stare este condiționată de o serie întreagă de factori obiectivi.
Proprietarul (managerul) companiei este întotdeauna interesat să obțină un maxim de la lucrătorul său și să-l plătească minim. Iar interesul lucrătorului este opus – să muncească cât mai puțin și să obțină cât mai mult de la companie. Această contradicție ar putea fi eliminate numai prin „Multi-Level Marketing” sau, de asemenea, numit „Network Marketing”.
Cu alte cuvinte, „Network Marketing” este o metodă de distribuire a bunurilor și serviciilor prin construirea unei rețele de utilizatori și distribuitori ai acestor bunuri și servicii. Ca remunerație pentru aceasta, se obține un procent din cifra de afaceri a întregii rețele create de distribuitor/consultant. Creată în Statele Unite, această metodă este folosită în întreaga lume, iar de mai bine de 100 de ani mii de companii prin „Network Marketing” își distribuie bunurile și serviciile pentru peste 100 de miliarde de dolari pe an. S-a constatat că numai în America, peste 10 milioane de oameni sunt fie part-time angajate în „rețea de distribuție” sau full-time distribuitori / consultanți. Există de zeci de ori mai mulți utilizatori.
În „Network Marketing” cariera depinde 100% de distribuitor / consultant el însuși. Urcarea pe scara se face cu un calculator imparțial care ia în considerare doar volumul vânzărilor. La MLM, nu poți să te ridici cu relațiile sau să fii retrogradat din cauza unei relații proaste cu managementul.
Nu-ți schimbi viața pentru bani, construind visele altor oameni și uneori nici măcar nu ești plătit pentru asta. Timpul și viața ta sunt la dispoziția ta.
Succesul vine prin cooperare, nu prin competiție. Obțineți o mare satisfacție morală ajutând oamenii să-și îmbunătățească stilul de viață, precum și să obțină libertatea financiară prin bunurile, serviciile și afacerile pe care le oferiți.
Dacă vă dezvoltați afacerea în timpul liber, 100 – 1000 BGN Sunt un câștig real pe lună, iar dacă te dedici integral, în câțiva ani poți câștiga 5.000, 10.000, 20.000 de leva. și mai mult pe lună.
Nu există limite pentru cât de mult să crească și cât de mult să câștige! Totul depinde de tine. În SUA, este considerat normal dacă un mare „lider de rețea” câștigă 500.000 de dolari pe an. Astfel de rezultate au fost deja obținute de multe „rețele” europene.
„Cei mai bogați oameni din lume caută și construiesc rețele și toți ceilalți își caută de lucru.”
Robert Kiyosaki
„MLM” este singura opțiune pentru cei care au ales să-și trăiască viața la maxim în conformitate cu darurile umane unice – „auto-reflecție”, „imaginație”, „conștiință” și „voință independentă”!