Rețeaua de marketing

REȚEA DE MARKETING
UNICA DIN GUVERNUL CORPORATIEI  DE STAT  NEW ERA Health Industry (Group) Co., Ltd.


New Era Health Industry, Co. Ltd. își distribuie bunurile și serviciile prin marketing multi-level-cea mai progresivă și prosperă metodă de vânzări directe la nivel mondial! Corporation „New Era ” este singura companie de retele publice din lume si este finantata si realizata de Guvernul Republicii China.

Multi Level Marketing (Marketing multi-nivel) este o altă denumire pentru sistemele de vânzări de tip piramidal. Există un inițiator al unei astfel de scheme, care își face propria echipă. Fiecare membru al echipei încearcă, la rândul său, să-și facă propria echipă. Sistemul se repetă atâta cât permite piața. Firește, cel care inițiază sistemul este avantajat. El percepe comisioane și supra-comisioane de la toți cei care se află sub nivelul său în piramida de vânzări.

Câteva surse au comentat despre nivelul veniturilor ale anumitor MLM-uri sau ale MLM-urilor în general:

  • The Times: „Investigațiile guvernului afirmă că au descoperit că doar 10% din agenții Amway din Marea Britanie fac profit, cu mai puțin de unul din zece agenți vânzând măcar un singur obiect din produsele grupului.”
  • Scheibeler, un membru de nivel înalt „Smarald” al Amway: „Judecătorul britanic Norris a stabilit în 2008 că dintr-o populație de 33 000 de IBO [Independent Business Owners], ‘doar în jur de 90 aveau suficiente încasări pentru a acoperi costurile clădirii propriei afaceri.’ Aceasta este o cotă de pierderi reprezentând 99,7% din investitori.”
  • Newsweek: bazându-se pe propria declarație de venituri a Mona Vie din 2007 „mai puțin de 1% au obținut comisioane iar dintre aceștia mai puțin de 10% au câștigat mai mult de 100 USD/săptămână.”
  • Business Students Focus on Ethics: „În SUA, venitul anual din sistemul MLM pentru 90% din membrii MLM este nu mai mult de USD 5000, ceea ce este departe de a fi suficient pentru a constitui un mijloc de trai (San Lian Life Weekly 1998)”
  • USA Today a publicat câteva articole:
  • „În timp ce potențialul de câștig variază funcție de companie și talentul în vânzări, DSA afirmă că venitul median anual pentru cei implicați în vânzări directe este de USD 2400.”
  • Într-un articol din 15 octombrie 2010 afirma că documentele unui MLM numit Fortune lasă să se vadă că 30% din reprezentații lui nu câștigă nimic iar 54% din restul de 70% câștigă doar 93 USD/lună. Articolul afirmă de asemenea că Fortune este cercetat de Procurorii Generali din Texas, Kentucky, North Dakota și North Carolina iar în viitor din Missouri, South Carolina, Illinois și Florida în urma plângerilor contra acestei companii.
  • Un articol din 10 februarie 2011 afirmă „Poate fi foarte dificil, ba chiar imposibil, pentru cei mai mulți oameni să câștige mult prin vânzarea directă de produse către consumatori. Iar la câștiguri mari se referă adesea cei care recrutează membri.”
  • „Roland Whitsell, un fost profesor universitar de afaceri care a cheltuit 40 de ani pentru a cerceta pericolele marketingului multi-nivel:” „Ați avea dificultăți să descoperiți pe cineva care face mai mult de USD 1,50/oră, produsul primar fiind șansa. Cea mai puternică și mai tare forță motivațională de azi este falsa speranță.”

O prezentare generală a sistemului MLM

Marketing în retea, MLM, Multi-Level Marketing sau Network Marketing, este o afacere în care companiile plătesc pentru reclamă numai după ce produsele lor sunt vândute. Prin această strategie originală, extraordinara putere a reclamei prin recomandari este pusă la lucru în mod sistematic si profitabil pentru toti participanţii la afacere.
Deoarece nu se cheltuie milioane de dolari pe reclame riscante în presă, radio, televiziune, companiile îsi folosesc bugetul de publicitate pe construirea unei retele de distribuitori independenti. Acesti distribuitori provin din toate mediile de viată: profesori, ingineri, muncitori, avocati, mecanici, doctori, casnice, someri, etc. Ei îsi întregesc veniturile printr-o afacere de marketing în retea.

MLM sau Network Marketing înseamnă construirea unei reţele personale de parteneri, care consumă produsele firmei la care colaborează si care recomandă aceste produse altor oameni prin viu grai. Acesti parteneri se numesc distribuitori MLM.

Comisioanele, bonusurile, în general câştigurile, provin din recompensarea distribuitorilor MLM, de către firmă, pe baza volumului vânzărilor. Dacă produsele nu se mişcă de la furnizor la consumatori, nimeni nu câştigă!

Dar, se câştigă foarte mult, dacă se construieste o retea personală de parteneri de afaceri.

Reclama prin recomandari este cea mai profitabilă formă de publicitate! Din acest motiv au succes sistemele MLM, ca formă alternativă de distribuţie a produselor si serviciilor!